جنوب غرب تهران

چهاردانگه،اسلامشهر،صالحیه،گلستان،رباط کریم،بهارستان،نصیرشهر،نسیم شهر و...

021-56638005

۵۶۶۳۸۰۰۷ --- ۵۶۶۳۸۰۰۹

7 روز هفته

از 8 صبح الی 20 شب

بهار نام دیگر زندگیست...

قالیشویی بهار

قالیشویی خوب در اسلامشهر

قالیشویی خوب در اسلامشهر چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی قالیشویی به فرایندی گفته می شود که پوشینه منازل شما اعم از فرش،موکت،قالیچه،گلیم و… در قالب فرایندی بهداشتی شستشو وپاکسازی می گردد.با توجه به اقلیم ایران وهمچنین مباحثی چون آیین ومذهب ایرانیان شسشتشوی فرش دارای ویژگی های خاص خود می باشد.توجه به اصول  مذهبی و شرعی شستشوی فرش از حساسیت­های مشتریان است. همانطور که در احکام اسلامی سراغ داریم در شستشوی فرش نجس باید از آب کر استفاده شود. حجم آب کر در احکام اسلامی برابر با مکعبی با ابعاد سه وجب و نیم است.

فارغ از مباحث مذهبی دقت در شستشوی قالی و قالیچه از مهمترین دغدغه های مشتریان است .برای مشتری مهم است که علاوه بر کیفیت بالا در شستشو آسیبی به فرش و قالی وارد نشود.

اگر به دنبال قالیشویی خوب در اسلامشهر می گردید حتما با بهار تماس بگیرید.

بیشتر جستجوهایی که در بستر وب صورت میگیرد بر اساس انتظار مشتری است جستجویی مانند قالیشویی خوب ، قالیشویی در فلان محل و… اما اگر اکنون شما جستجوی قالیشویی خوب در اسلامشهر وارد این صفحه شده اید پاسخ به اعتماد شما وظیفه و تعهد کاری ماست.

اسلامشهر یکی از بزرگترین شهرستان های استان تهران است که جمعیت بالایی را در خود جای داده است با توجه به نزدیکی این شهر به تهران حجم انبوهی از جمعیت در این منطقه ساکن می باشند همانند ما و شما!

نیاز به قالیشویی خوب در اسلامشهر از اساسی ترین احتیاجات مرم به این نوع از خدمات می باشد قالیشویی بهار مفتخر است به عنوان یک قالیشویی معتبر و با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین مجوز رسمی از اتحادیه در کنار مردم شریف این منطقه باشد از مهمترین ویزگی های ما در این قالیشویی توجه به کیفیت شستشو،سرویس دهی کامل و کسب رضایت مشتریان عزیز است اگر به دنبال قالیشویی خوب در اسلامشهر می باشید اولین تجربه را با ما کسب کنید.

شماره های تماس با قالیشویی بهار:

۰۲۱-۵۶۶۳۸۰۰۵

۰۲۱-۵۶۶۳۸۰۰۷

۰۲۱-۵۶۶۳۸۰۰۹

 

نظرات ثبت شده

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم