جنوب غرب تهران

چهاردانگه،اسلامشهر،صالحیه،گلستان،رباط کریم،بهارستان،نصیرشهر،نسیم شهر و...

021-56638005

۵۶۶۳۸۰۰۷ --- ۵۶۶۳۸۰۰۹

7 روز هفته

از 8 صبح الی 20 شب

بهار نام دیگر زندگیست...

قالیشویی بهار

قالیشویی در نصیرشهر

قالیشویی در نصیر شهر با کیفیت عالی :نصیرشهر شهری در بخش مرکزی شهرستان رباط‌کریم است. جمعیت این شهر در سال ۱۳۸۵، برابر با ۲۳٫۸۰۲ نفر بوده‌است.[۱] در دی ماه ۱۳۹۱ بر اساس ابلاغیهٔ دولت، نام نصیرآباد به نصیر شهر تغییر کرد.

این شهر به عنوان یکی از شهرهای نزدیک به مراکز صنعتی همچون شهرک صنعتی نصیرشهر، قلعه میر،کاظم آباد وده حسن یکی از مهمترین شهرهای سکونتی می باشد که با توجه به وسعت شهر جمعیت در خوری را درون خود جاداده است.

این شهر چندین سال پیش با شهر صالحیه به عنوان یکی از شهرهای مناطق رباط کریم وبهارستان از شهرک به شهر تبدیل شده اند.

نیازهای خدماتی نصیرشهر:

باگذار نصیرشهر از شهرک به شهر طبیعتا نیازهای مهمی همچون استقرار مراکز دولتی وخدماتی ملموس تر گردید.با ورود ادارات ،شهرداری و… کانون این شهر نیز گرمتر گردیداما این تنها بخشی از خدمات سازمانی بود.

یکی از مهمترین نیازهای این شهر شرکت های خدماتی مانند قالیشویی ، مراکز درمانی و… می باشد.

قالیشویی در نصیرشهر باتوجه به تراکم جمعیتی بالا از نیازهای اساسی مردم این منطقه می باشد.بیشتر مردم  جهت استفاده از خدمات قالیشویی در نصیرشهر ناگزیر به اعتماد از شرکت های غیر مجاز روی می آوردند.

با درک این موضوع قالیشویی بهار  با مجوز رسمی از اتحادیه فعالیت خود را آغاز نمود این قالیشویی با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات و نیروی انسانی ماهر توانسته سطح گسترده ای از خدمات قالیشویی در منطقه رباط کریم،بهارستان،نصیرشهر،گلستان،صالحیه،نسیم شهر،سبزدشت،واوان ،اسلامشهر،پرند و… باری از دوش مردم این مناطق بردارد.

در حال حاضر با سرویس دهی گسترده به ساکنان مناطق ذکر شده توانسته ایم خدمات متفاوت قالیشویی در نصیرشهر را به مردم فهیم این شهر ارائه نماییم.

با یک تماس کارشناسان ما ضمن هماهنگی  با شما در کوتاه ترین زمان ممکن در کنارشما خواهند بود.

رعایت پروتکل های بهداشتی از سمت پرسنل ، ارائه خدمات قالیشویی،مبل شویی،ترمیم و رفو فرش تنها بخشی از خدمت رسانی ما به شما مردم شریف نصیر شهر می باشد. با ما همراه شوید…

شماره های تماس با قالیشویی بهار:

۰۲۱-۵۶۶۳۸۰۰۵

۰۲۱-۵۶۶۳۸۰۰۷

۰۲۱-۵۶۶۳۸۰۰۹

 

نظرات ثبت شده

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم